Kitap Yorumu || Oniks (Lux # 2) - Jennifer L. Armentrout


Kitabın genel bilgileri için TIKLAYIN:)

Benim Yorumum: Ben aslında emin olamadığım bir iki noktadan dolayı puan kıracaktım; ama yazar beni kitabın sonunda öyle bir ikna etti ki puanımı tekrar düşünmem gerekti.Öncelikle kitap çok uzadı yani çok fazla olay vardı ama yine de olayların sonda birleşmesi bence güzel oldu.Şok olmama sebep olan olaylar ve neredeyse ağlamama sebep olan bir ölüm haberi alınca yazarın başarılı bir sona doğru ilerlediğini anladım.Ama bence bu gayet doğal bir durum olsa da belirtmek istediğim bir nokta var: kitaptaki Will karakterinin gidişatı bana Fısıltı Serisindeki Hank Millar ı, Vampir Akademisi Serisindeki Victor Dashkov u andırdı.Bazı olaylar da yine bazı kitapları anımsattı bana ama dediğim gibi bunlar doğal ve özgün durumlar:)
Şimdi gelelim ana karakterlerimizin eleştirisine, Daemon ve bizim Kedicik arasında oluşan bağ olayı tam oturmuş bence.Açıkçası birinci kitap kadar da olamasa(çünkü hüzünlü olaylar da vardı çok) bu kitapta da Daemon sayesinde kahkahalara boğuldum.EEE kapakta yazdığı gibi 'Taş gibiydi ama bildiğin dayaklıktı' .Artı olarak Daemon un Kedicikle olan ilişkisi her şeye rağmen daha da güçleniyor ve tabi bizimde yüzümüzde güller açıyor:D
Son olarak Daemon un ikizi Dawson (ne güzel değil mi ondan bir tane daha var:D ) la ilgili bombastik gelişmeler ve ilerlemeler gerçekleşiyor.Ve yazarın sevdiğim bir ayrıntısı da okurken Dawson u hiç tanımamamıza rağmen kanımız ısınıyor ve karakter için heyecanlanıyoruz yani onu bize göstermeden sevdiriyor.Kitabın sonu çok bir şekilde bitti.Şimdi 3. yüde okumam lazım oluyor:)

Puanım:



LUX Serisi:
-Oniks       
-Opal         
-Köken      
-Direniş     



Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *