Kitap Yorumu || Obsidiyen (Lux # 1) - Jennifer L. Armentrout

Evet ballarım size okuduğumu söylediğim ve dünya genelinde de çok tutan bir kitap olan Obsidiyen i tanımaya hazır olun.Ama önce genel bilgiler:




Kitabın konusu ve benzeri genel bilgilerini öğrenmek için tıkla:)

Benim Yorumum: Ben bu kitabı konusu uzaylılar olduğundan değişik bulduğum için okumak istemiştim.Ve okuduktan sonra buna değdiğini farkettim direkt.Tek kelimeyle bayıldım.Daemon a Öküz demek hafif kalır gerçi ama...Aralarında kurulan bağ olayı da oldukça yüzümüzü güldürüyor.Özellikle de kitabın komedi kısmını sevdim oturup bi saat güldüğüm yerler vardı:)Ayrıca kitabın sonunda iki sahneyi tekrar Daemon un gözünden okuduğumuz yer var oldukça iyi düşünmüş yazar tebrikler valla.Yani ben öneriyorum bu kitabı kesinlikle şekerler.Ve ikinci kitap olan Oniks beni bekle diyorum:)


Puanım:




Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *