Kitap Yorumu || Çığlık(Hush Hush # 2) - Becca Fitzpatrick

İlk kitabıyla hepimizi şöyle bir kendinden geçiren Fısıltı(Hush Hush) serisi ikinci kitabıyla da yine farkını ortaya koyuyor ve beklentilerimizi sonuna kadar karşılıyor.Kitabın temel bilgileri için tıklayınız.




Yorumum:Yani Becca 'ya aşk olsun diyorum bir kitabı okurken bu kadar mı gerilebilirim dedim okurken.Sürekli bir heyecan yaşadım, Patch le Nora arasında gidip geldim, Marcie Millar a öldürmek istedim:):)Kesinlikle hoşuma giden yeni bir karekter giriyor ayrıca serimize bu kitapla o da Scott Parnell.Tatlı Scotty, kesinlikle alışması çok rahat bir karekter eminim benim gibi okuyan herkes çok sevecektir.Bu kitap için şunu garanti edebilirim sürekli şok olacaksınız, hiç beklemediğiniz olaylarla karşı karşıya geleceksiniz.Hele ki yarım kalan sonunu okuduğunuzda ağzınız açık kalacak.Kesinlikle hayal kırıklığına uğratmadığı ve seriyi sevmemizin nedenini bir kez dahaa anlattığı için bu kitabı yazan Becca ya tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum:)






Puanım:

Hush Hush Serisi:
-Çığlık
-Sessizlik
-Final


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *