Kitap Yorumu || İki Ateş Arasında (Highland Guard # 1) - Monica McCarty

Benim en sevdiğim tarihi kurgu yazarı olan Monica McCarty' in enfes tarihi roman serisi olan 'Highland Guard (İskoç Muhafız Alayı) Serisi' nin ilk kitabı olan İki Ateş Arasında, okumak için cidden heves ettiğim ama okumak için zamanımın fazla olamadığı güzel kitaplardan biriydi ve sonunda okudum, kesinlikle okumaya değdi.Tam Monica dan beklenilen bir kitap olduğunu gördüm.İşte kitapla ilgili en temel bilgiler:





Kitapla ilgili daha ayrıntılı bilgi için: TIKLA!

Benim Yorumum:Ben bu fazla tutkulu iki aşığın hikayesini açıkça beğendim.Arka kapakta yazılandan kesinlikle daha hatta çok daha fazlası var.Çok ilgimi çeken sadece ikisinin aşkı değil, Tor'un eğittiği efsanevi muhafız alayı ve onlar arsında geçen diyaloglar, her birinin kendine has yeteneği ve özellkleri benim çok hoşuma gitti.Zaten seri de bu adamlar üzerinden gidiyor, her kitap birinin aşkını ve hayatını anlatıyor bize.İki Ateş Arasında kitabı da Lider i esas alarak yapılmış bir kurgu.Monica da sevdiğim nokta kitabın sonunda bize yaptığı araştırmaları Yazar Notu başlığı altında anlatıyor.Ben çok sevdim bu kitabı ve seriye de bir kanım ısındı valla, açıkçası Tor un bu tatlı ve dikkafalı halleri ve Christina (veya Tina nın diyelim) bu masum, aşkı için çabalayan halleri benim en sevdiğim nokta.Şu anda ikinci kitap için sabırsızlanıyorum diyebilirim...Ama her ne kadar bu türün özelliğide olsa bu kitapta yine de puan kırmama sebep olacak kadar +18 olduğu için de birazcık puan kıracağım ki bu özellikten çoğu kişi okuyamayabiliyor çünkü.

Puanım:




Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *